Despre Suspensii ST |
SUSPENSII REGLABILE ST X
Suspensiile reglabile ST X permit cu ajutorul ajustarii continue o coborāre moderata pāna la una extrema. Bazāndu-se pe knowhow-ul de la KW, conducator al pietii solutiilor individuale īn domeniul suspensiilor, suspensiile ST X conving prin calitatea si dinamica lor pe parcursul mersului.
Suspensiile reglabile ST X marca KW pot fi ajustate la nivel de coborāre repede si simplu cu ajutorul filetului trapezoidal de pe elementul de suspensie zincat si multiplu sigilat. Īn acest scop inelul filetat ST din poliamida se roteste īn sus sau īn jos. Domeniul de ajustare difera īn functie de autovehicul, la Audi A3 se situeaza la osiile din fata si din spate īntre 35 si 65 mm. Īn cazul unui autovehicul cu o pozitie de serie relativ mai coborāta cum ar fi de exemplu BMW 3er (E9x), cu suspensia reglabila ST X pot fi realizate coborāri individuale īn domeniul de 30 60 mm īn fata si 25-55 mm īn spate. La autovehiculele cu osie din spate dublu cross fara functie de dirijare a rotii coborārea va fi reglata prin suspensia reglabila ST X, ajustare a īnaltimii osiei din spate. Adaptarea amortizorului pentru conducere cu mai multa placere
La set-up-ul de amortizare folosit de KW la o suspensie ST, īn centrul atentiei se afla o adaptare sportiva. Prin aceasta se reduc pe parcursul comprimarii miscarile tipice de rulare si de balansare ale caroseriei. Un autovehicul dotat cu o suspensie reglabila ST X raspunde mai direct la toate manevrele si reactioneaza mult mai agil pe parcursul mersului. De exemplu, la frānare botul autovehiculului se scufunda mai putin si caracteristicile de manevrare devin mai bune. Prelucrarea pretentioasa a suspensiilor ST X consta pe lāna o carcasa cu frecare mica si rezistenta la presiune si dintr-o tija de piston cromat. La o prelungire a placerii de a conduce serveste si pachetul monobloc de directie si cel de etansare, care protejeaza amortizorul format din 2 tevi de patrunderea particulelor de murdarie.
Adaptarea amortizorului pentru conducere cu mai multa placere
Prin prelucrarea lor pretentioasa modul de adaptare echilibrata a amortizoarelor si ajustabilitatea usoara prin coborārea continua, suspensiile ST X made by KW reprezinta suspensia ideala pentru adeptii tuningului:
• coborārea individuala īn cadrul domeniului de ajustare verificat prin TÜV
• osia din fata si cea din spate (īn masura īn care este posibil din punct de vedere tehnic), cu ajustare filetata
• elemente de suspensie zincate cu sigilare suplimentara pentru o protectie optima īmpotriva corodarii
• solutie completa cu rondela de arc, sistem de arcuri de competitie si elemente de tampon cu sistem de protectie contra prafului
• amortizor cu 2 tevi mai eficient, cu componente valoroase pentru o durata de viata lunga
SUSPENSII REGLABILE ST XA
Pentru conducatorii auto cu ambitie care intentioneaza sa realizeze mai mult decāt o coborāre continua, ST Suspensions a dezvoltat īn colaborare cu KW linia ST XA Line. Prin set-up-ul ajustabil al amortizoarelor tinuta de drum poate fi ajustata īn mod individual.
Pentru conducatorul auto cu ambitii sportive
Prin caracteristicile amortizarii ajustabile la suspensiile reglabile ST XA exista posibilitatea ca set-up-ul amortizorilor sa fie adaptat īn continuare īn mod individual. Tehnologia de amortizare folosita īn acest scop provine de la KW. Aceasta permite reglarea mai tare sau mai confortabila a suspensiilor. Adaptarea amortizoarelor are loc la capatul superior al tijei de piston cromate. Daca se actioneaza spre cresterea fortei de tractiune, vehiculul īsi va continua drumul cu o si mai severa stabilitate directionala, iar miscarile caroseriei se reduc. Daca se urmareste o adaptare mai confortabila a amortizoarelor, reglarea va avea loc la fel, prin ajustarea tractiunii īn trepte. Amortizoarele ajustabile permit si luarea īn considerare a trecerii pe o dimensiune mai mare a jentilor. Īnsa chiar si īn pozitia initiala a ajustarii amortizoarelor, un autovehicul cu o suspensie reglabila ST XA raspunde mult mai agil si ofera proprietati de manevrare mult mai sportive decāt o suspensie de serie.
Modificarea simpla a coborārii
Ca īn cazul tuturor suspensiilor reglabile ST XA, ajustarea continua a coborārii are loc prin rondela de arc asuspensiei. ST Suspensions utilizeaza īn acest scop la fel ca KW o rondela de arc de ajustare din poliamida, care permite o ajustare usoara prin suspensia trapezoidala a elementului de suspensie zincat. Modificarea coborārii este posibila si īn stare integrata, īn care rondela de arc de ajustare va fi rotita īn mod simplu īn sus sau īn jos. Daca vehiculul este prevazut cu o osie din spate dublu cross fara functie de dirijare a rotii, ajustarea coborārii va avea loc prin ST Suspensions, prin ajustarea īnaltimii osiei din spate. Pentru informare: coborārea difera la fiecare producator de autovehicule. Īn timp ce īn cazul unor modele mai vechi de autovehicule cum ar fi Honda Civic (EJ9), posibilitatea coborārii cu suspensiile reglabile ST XA se situeaza īntre 40-75 mm, la Audi S3 (8P) produs īntr-o pozitie deja foarte coborāta, exista posibilitatea unei coborāri cuprinse īntre 10-40 mm.
KW Engineering: exclusiv pentru ST Suspensions
Suspensiile reglabile ST XA pretentioase se bazeaza pe principiul amortizarii cu 2 tevi īntr-o carcasa de amortizare cu frecare slaba si rezistenta la presiune. Amortizoarele sunt produse direct la KW. Un pachet de dirijare monobloc si un pachet de etansare reduc īn amortizor frecarea la afundarea si la ridicarea tijei de piston cromat. O protectie optima contra corodarii si o sigilare multipla a elementului de suspensie zincat servesc la mentinerea pe durata lunga a placerii conducerii cu suspensiile ST XA.
• īn caracteristica de amortizare ajustabila din afara
• tehnologia cea mai noua pentru o durata de viata lunga
• frecarea redusa a sistemului pentru o ajustare efectiva a amortizarii
• coborāre individuala īn cadrul domeniului de ajustare verificat prin TÜV
• osia din fata si cea din spate (īn masura īn care este posibil din punct de vedere tehnic), cu ajustare filetata
• elementele de suspensie zincate cu sigilare suplimentara pentru o protectie optima īmpotriva corodarii
• solutie completa cu rondela de arc de ajustare, sistem de arcuri de competitie si elemente de tampon cu sistem de protectie contra prafului
SUSPENSII REGLABILE ST XTA
ST Suspensions a dezvoltat suspensiile reglabile ST XTA pentru conducatorii auto cu ambitii sportive. Prin set-up-ul ajustabil de amortizare a tehnologiei KW si prin lagarele din aluminiu Unibal reglabile, tinuta de drum poate fi adaptata īn mod cuprinzator. Highlight la aceasta versiune sunt lagarele din aluminiu Unibal, prin care poate fi reglata caderea si īn mod suplimentar si fuga.
Prin caracteristica de amortizare ajustabila la suspensiile reglabile ST XTA exista posibilitatea ca set-up-ul de amortizare sa fie adaptat īn continuare īn mod individual. Tehnologia de amortizare utilizata īn acest scop provine de la KW. Aceasta permite reglarea mai tare sau mai confortabila a suspensiilor, conform dorintei conducatorului auto. Adaptarea amortizoarelor are loc la capatul superior al tijei de piston cromate. Daca se actioneaza spre cresterea fortei de tractiune, vehiculul īsi va continua drumul cu o si mai severa stabilitate directionala, iar miscarile caroseriei se reduc. Daca se urmareste o adaptare mai confortabila a amortizoarelor, reglarea va avea loc la fel, prin ajustarea treptelor de tractiune. Amortizoarele ajustabile permit si luarea īn considerare a trecerii pe o dimensiune mai mare a jentilor. Īnsa chiar si īn pozitia initiala a ajustarii amortizoarelor, un autovehicul cu o suspensie reglabila ST XTA raspunde mult mai agil si ofera proprietati de manevrare mult mai sportive decāt o suspensie de serie. Modificarea simpla a coborārii
Ca īn cazul tuturor suspensiilor reglabile ST XA, ajustarea continua a coborārii are loc prin rondela de arc a suspensiei. ST Suspensions utilizeaza īn acest scop la fel ca KW o rondela de arc de ajustare din poliamida, care permite o ajustare usoara prin suspensia trapezoidala a elementului de suspensie zincat. Modificarea coborārii este posibila si īn stare integrata, īn care rondela de arc de ajustare va fi rotita īn mod simplu īn sus sau īn jos. Daca vehiculul este prevazut cu o osie din spate dublu cross fara functie de dirijare a rotii, ajustarea coborārii va avea loc prin ST Suspensions, prin ajustarea īnaltimii osiei din spate. Pentru informare: coborārea difera de la producator la producator de autovehicule. Īn timp ce īn cazul unor modele mai vechi de autovehicule cum ar fi Honda Civic (EJ9), posibilitatea coborārii cu suspensiile reglabile ST XA se afla īntre 40-75 mm, la Audi S3 (8P) produs īntr-o pozitie deja foarte coborāta, exista posibilitatea unei coborāri cuprinse īntre 10-40 mm.
KW Engineering: exclusiv pentru ST Suspensions
Suspensiile reglabile ST XTA valoroase se bazeaza pe principiul amortizarii cu 2 tevi īntr-o carcasa de amortizare cu frecare slaba si rezistenta la presiune. Amortizoarele sunt produse direct la KW. Un pachet de dirijare monobloc si un pachet de etansare reduc īn amortizor frecarea la afundarea si la ridicarea tijei de piston cromat. O protectie optima contra corodarii si o sigilare multipla a elementului de suspensie zincat servesc la mentinerea pe durata lunga a placerii conducerii cu suspensiile ST XA.
• tehnologia cea mai noua pentru o durata de viata lunga
• frecarea redusa a sistemului pentru o ajustare efectiva a amortizarii
• coborārea individuala īn cadrul domeniului de ajustare verificat prin TÜV
• osia din fata si cea din spate (īn masura īn care este posibil din punct de vedere tehnic), cu ajustare filetata
• elemente de suspensie zincate cu sigilare suplimentara pentru o protectie optima īmpotriva corodarii
• lagare din aluminiu Unibal (ajustabile īn masura īn care este posibila din punct de vedere tehnic)
• reglarea īn trepte a caderii (optional si a fugii)
SUSPENSII SPORT ST
Un pas mare spre o mai mare dinamica a conducerii. Suspensiile sport ST Suspensions ofera prin set-up-ul lor solid reglat, prin tehnologia cea mai noua a amortizarii cu 2 tevi cu un rebound adaptat si cu cursa arcului sincronizata, un supliment de sportivitate evident multor autovehicule.
Coborāri stilate sau forma izbitoare de pana
Suspensiile sport ST Suspensions pot fi livrate pentru mai multe autovehicule. Dupa model exista variante decente cu un nivel de coborāre de 20 mm la cele doua osii cum ar fi de exemplu la VW Golf VII GTI. Īn afara de aceasta īnsa sunt posibile si alte trepte corespunzatoare de coborāre de la peste 30 mm pāna la 60 mm. Audi A4 (8E) poate fi coborāt prin suspensia sport ST Suspensions cu 50 mm, īn mod dinamic. Exista īnsa si variantele īn pana preferate ca la BMW Cabriolet (E93), la care osia din fata coboara cu 30 mm, īn timp ce osia din spate nu coboara.
Adaptarea optima a suspensiei
Amortizoarele suspensiilor sport ST Suspensions sunt adaptate īn mod optim pe arcurile ST Suspensions aferente si īmbunatatesc tinuta de drum īn mod clar. Caracteristica initial reglata de amortizare nu este reglata numai pe autovehiculul respectiv, ci si pe nivelul prevazut al coborārii. Carcasa cu frecare slaba si rezistenta la presiune dispune de un pachet pretentios de dirijare si de etansare. Amortizorul ST Suspensions iese īn evidenta si printr-o tija de piston calit si cromat.
Amortizoarele sport colaboreaza īntr-un mod ideal cu arcurilor sport ale suspensiei ST Suspensions, prin rebound -ul special adaptat. Cu adaptarea sportiva a amortizoarelor proprietatile de manevrare devin mai directe. La manevrele de frānare caroseria reactioneaza mai slab decāt īn cazul dotarii īn serie, la accelerare arcuirea tipica se micsoreaza si vehiculul raspunde mai agil la toate manevrele de conducere. Īn afara de acestea, suspensiile sport ST Suspensions asigura prin componentele lor valoroase cu care sunt dotate de la īnceput, o durata de viata īndelungata. Suspensiile sport ST dispun si de amortizare ajustabila prin ajustare cu canelura la osia din spate īn scopul ajustarii fine a īnaltimii vehiculului. Calitate de piese originale pentru o conducere si mai placuta
Suspensiile sport ST Suspensions pot fi achizitionate pentru multe marci de autovehicule īn variante numeroase de coborāre cu expertiza TÜV. ST Suspensions livreaza suspensiile nu numai pentru modele actuale de autovehicule, dar si pentru o multime de autovehicule mai vechi. Īn continuare ST Suspensions se concentreaza īn cazul autovehiculelor sale nu numai pe modelele producatorilor germani de autovehicule, dar si pe o serie de alte marci cum ar fi Chrysler sau Volvo. Suspensiile sport ST Suspensions pot fi livrate īn total pentru 30 de marci de autovehicule.
AMORTIZOARE
Daca arcuri de coborāre au fost deja montate īntr-un autovehicul si se doreste majorarea īn continuare a caracteristicilor de conducere, solutia ideala o reprezinta amortizoarele sport ST Suspensions. Acestea īnlocuiesc īn mod simplu amortizoarele de serie si autovehiculul dispune deja de o suspensie completa.
Avantajele amortizoarelor de sport ST Suspensions
Amortizoarele sport ST Suspensions sunt produse ca amortizoare cu 2 tevi, rezistente la temperatura cu caracteristici de amortizare fixe. Carcasa lor cu frecare slaba si rezistenta la presiune dispune de un pachet de dirijare monobloc si de un pachet de etansare. Īn afara de aceasta, amortizorul iese īn evidenta printr-o tija de piston calita si cromata. Prin rebound-ul lor adaptat si tija de piston mai scurta fata de amortizoarele obisnuite, sunt perfect potrivite pentru diverse coborāri.
Calitate adevarata pentru o conducere mai placuta
Amortizoarele sport ST Suspensions au o durata de viata lunga din cauza utilizarii unor componenti valorosi. Tija de piston mai scurta asigura pretensionarea corespunzatoare a arcurilor de coborāre. Conform caracteristicilor lor de amortizare, reprezinta un sistem eficient de amortizare si asigura o adaptare optima īn combinatie cu arcurile sport ale suspensiei ST Suspensions. Prin caracteristicile lor fixe de amortizare amortizoarele sport ST confera unei serii de autovehicule caracteristici care asigura mai multa placere pe parcursul conducerii.
ARCURI SPORT ST
Oferta larga de arcuri a ST Suspensions face parte prin aplicatiile sale de peste 1.000, dintre arcurile de coborāre de pe piata care īn combinatie cu suspensia de serie īmbunatatesc comportamentul autovehiculului īn timpul mersului. Pe lānga o coborāre corespunzatoare, arcurile sport ale suspensiei ST Suspensions permit o crestere a vitezei īn curbe si o conducere dinamica a autovehiculelor.
Optica senzationala pentru fiecare autovehicul
Piesele originale de o calitate asigurata a arcurilor sport ST Suspensions fabricate din otel de crom-siliciu multiplu confirmat, sunt prevazute cu un strat final de epoxi. Prin acesta rezista īn cele mai diverse conditii de meteorologice. Conform fiecarui model de autovehicul, cu arcurile sport ST Suspensions pot fi realizate coborāri decente de 20 mm īn fata si 16 mm la osia motorului la actualul BMW M3 (varianta E9x), de 30 mm la ambele osii la Audi A1 sau pāna la 60 mm la VW Golf I. Odata cu montarea arcurilor sport ST Suspensions se scufunda fata de suspensia de serie nu numai punctul de greutate a caroseriei, dar si dinamica conducerii profita de aceasta. Īn cazul unor miscari de conducere bruste, cum ar fi manevrele de evitare si virajele rapide, miscarile structurii caroseriei se reduc. Īn continuare se reduc miscarile arcurilor, ca urmare comportamentul vehiculului devine mai agil.
Cursa ideala a arcului la fiecare coborāre
Cursele arcurilor sport ST Suspensions armonizeaza perfect cu adaptarile amortizorilor de serie. Arcurile sport ale ST Suspensions exercita īn legatura cu greutatea autovehiculelor, cu īncarcarile pe roti si cu nivelul dorit al coborārii, o influenta mare asupra arcuirii suspensiei de serie. Arcurile sport ST Suspensions fabricate din otel crom-siliciu suporta nu numai greutatea autovehiculului, dar garanteaza prin cursele special adaptate ale arcului si o placere directa pe parcursul conducerii. Corespunzator nivelului coborārii, de exemplu la o reducere a punctului de greutate de la 20 mm la 30 mm sau la 40 mm, arcurile sport ale ST Suspensions dispun de curse diferite ale arcului, care armonizeaza cu amortizoarele de serie. Cu cāt este mai mare nivelul coborārii, cu atāt mai ridicata este cursa arcului.
Diversitate mare, nu numai pentru adeptii tuningului
Arcurile sport ale ST Suspensions nu pot fi achizitionate numai pentru autovehiculele actuale si pentru cele noi, cum ar fi de ex.Audi A7 Sportback sau Mercedes-Benz E-Klasse. Si admiratorii unor modele eterne cum ar fi BMW E30 sau VW Golf I pot gasi īn oferta ST Suspensions arcurile sport ideale. Pot fi livrate arcuri sport verificate prin TÜV ale ST Suspensions chiar si pentru autovehicule exceptionale. Īn prezent oferta de arcuri sport cuprinde cca 1.000 de utilizari pentru 30 de marci diferite de autovehicule, de la Alfa Romeo pāna la Volvo.
STABILIZATOARE ST
Stabilizatoarele ST Suspensions reduc tendinta de rulare a caroseriei si asigura o stabilitate ridicata. Prin aderenta la sol ridicata rezultata din aceasta, manevrarea autovehiculului este īmbunatatita. Stabilizatoarele ST Suspensions sunt fabricate din otel de arc pretios si sunt sigilate printr-un strat de pulbere de finisaj.
Manevrare exceptionala
Prin montarea stabilizatoarelor ST Suspensions diferenta dintre īncarcarea pe roti īntre rotile din exteriorul si din interiorul curbei este redusa la minim. Prin aceasta se īmbunatateste pozitia pe sosea la intrarea īn curba si la schimbarea rapida a punctului de greutate a īncarcaturii. Tinuta de drum devine mai directa, tendinta de rulare se reduce. Devine posibila un mod de conducere mai sportiv si mai agil.
Raport perfect pret/performanta
Stabilizatoarele ST Suspensions au profitat de experienta noastra de mai multi ani de pe piata din USA. De mai multe decenii programul nostru cuprinzator de livrare a stabilizatoarelor convinge conducatorii auto sportivi din USA. De acum stabilizatoarele ST Suspensions pot fi achizitionate si īn afara Americii pentru o serie de modele de autovehicule. Acum veti putea majora dinamica de conducere a autovehiculului Dvs. la preturi atractive.
• reducerea tendintei de rulare
• se pastreaza confortul arcuirii
• diferentele de īncarcare īntre rotile din exteriorul curbei si cele din interiorul curbei sunt reduse la minim
• manevrare īmbunatatita
• aderenta mai puternica la sol/grip/tractiune
• multiplu ajustabil (īn masura īn care aceasta este posibila din punct de vedere tehnic)
• balansare īmbunatatita (subvirare si supravirare)
• lagar din material compozit valoros
• fabricat din otel de arc de mare valoare
In magazinul online WRT-Parts.ro gasiti produsele ST comercializate de firma noastra!
|