În acest blog vă vom prezenta mașina noastră oficială care este un Audi A4 B7 Quattro. Construim această mașină în principal pentru curse stradale și drag împreună cu TTS Tamas Tuning.
Așa că proiectul a început în 2021 și în primul rând ne-am gândit să construim o mașină stradală completă, cu motor de stoc, cu o putere limitată la aproximativ 600 CP.
Baza era cu motor 2. 0 TFSI pe care l-am schimbat cu un motor Phaeton 3. 2!
Câteva date despre schimb:
- suporturi de motor personalizate realizate de Gis racing
- confectionari personalizate, pozitionare motor de catre Gis Racing
- Motor Phaeton cu accesorii Phaeton, carcasa filtrului de ulei si conducta de racire Touareg
- cea mai mare problemă a fost bara de lonjeroane din față care a necesitat fabricație la comandă și cele 2 suporturi de motor. putem spune că motorul se potrivește destul de bine.
Motor:
Aici putem spune că motorul este complet construit și gata să mențină o cantitate mare de putere! Motorul este un motor R30, folosind arbore cotit de 2. 8 AAA.
Lista de piese sunt următoarele:
- Pistoane personalizate Je R30 cu dimensiunea alezajului stoc
- Tije X-beam FCP-Engineering
- Kit centura cu crampoane personalizate
- Set de crampoane personalizate
- Supape de stoc
- Cam-uri agresive de la catcams
- Kit arc supape FCP cu retailer
- Cap portat
Motor complet asamblat de partenerul nostru TTS.
Colectorul personalizat a fost realizat tot de TTS, galeria de admisie este de asemenea personalizata, realizata din aluminiu cu supapa de acceleratie stoc.
Am folosit turbocompresor de la Turbosystems, model HTX4271B1 care este capabil pentru 1000 CP. Se amplifica foarte bine și menține puterea într-un interval bun de RPM.
Veți găsi grafică pe imagini, astfel încât să vă puteți da seama despre powerband.
Alte piese pentru turbokit sunt următoarele:
- Wastegate Turbosmart 50 mm
- Suflați Turbosmarts 50 mm
- Regulator presiune combustibil Turbosmart
- Injectoare FIC 1680 CC
- Intercooler TurboWorks
- Kit de admisie și evacuare toate personalizate, iar piesele au fost preluate de la TurboWorks
Transmisie:
- Cutie de viteze 0A3 cu adaptor Phaeton intre motor si cutie de viteze
- Kit ambreiaj 2 discuri Sachs RCS200 cu volant personalizat
- arbori de transmisie personalizat
- diferential spate stoc
În momentul de față mașina are 815 CP cu 840 NM, obținute pe pompa de combustibil la o presiune de supraalimentare de 1, 7 bar. Următorul upgrade va urma foarte curând...
La prima cursă am făcut 10. 2s @ 1/4 mile cu o viteză capcană de 221 km/h.
Greutatea era de aproximativ 1500 kg cu radiale Hoosier DR2.
Managementul motorului este un ECUMASTER EMU BLACK cu ham personalizat, folosind data logger.