Controller Turbolamik TCU Transmission Control Unit pentru ZF 8HP.
TCU 2.0 TurboLamik este un controler de înaltă clasă pentru cutiile de viteze automate ZF 8HP, datorită căruia suntem capabili să controlăm cutia de viteze automată în orice mașină, permițându - ne să folosim potențialul maxim al motorului și schimbările rapide de viteză la nivelul de 50 - 150 ms.
Datorită posibilității de a configura moduri de conducere, putem adapta controlerul la orice tip de mașină:
Stradă
Drag Racing
Circuit
Offroad
Drift
Controlerul este vândut cu o configurație pentru o anumită mașină, datorită căreia clientul nu trebuie să facă o hartă a cutiei de viteze, este suficient să efectueze doar adaptarea drumului.
TCU 2.0 are o diagnoză a codurilor de eroare și protecții datorită cărora asigură siguranța utilizatorului în cazul unei defecțiuni a sistemului de acționare.
Caietul de sarcini:
8 moduri de condus configurabile
Schimbarea vitezelor: manuală, automată, semi - automată,
Caracteristici de schimbare a vitezelor de la moale la sportiv
Adaptare automată
Diagnoza automată/memorie cod de eroare
Procedura de pornire a transfrânării
Ambreiaj virtual
Actualizare software online
Intrare analogică A1 - A12, :
Intrările configurabile liber pot fi utilizate ca CAN/ANALOG (extensii ECU autonome).
Ieșire analogică 1 - 4 ieșiri analogice ieșire analogică de ex. semnal de viteză, frână, ambreiaj.
AUX 1 - 8 ieșiri 0,5a partea joasă
Ieșire AUX 9 - 10 5A semnal de viteză redusă
Ieșire AUX 11 - 12 3A partea înaltă
Suport ieșiri AUX:
- semnal inactiv
- semnal lampa de marsarier
- contact pe semnal
- viteza de iesire
- control ventilator de racire cutie de viteze
- semnal de ieșire trnasbrake
- supapa de blocare a rotii fata
11 Ieșiri pentru controlul supapei cutiei de viteze.
Comunicare CAN: 2 x 125,250,500,1MBps
CAN acceptat:
1 – Flux de date Ecumaster
2 – Difuzarea datelor în timp real Megasquirt CAN
3 – AEM
4 – Motec M1 „Citiți ID - ul ECU personalizat; 1600"
5 – Personalizat poate trimite numai
6 – TCU Standard 1 Can (vechi)
7 – TCU Standard 2 Can (Configurați Custom Can RX)
8 – Haltech I/O Expander12 (Cutie AB)
10 - Holley EFI
14 - Syvecs S7 - I și S7Plus
16 - Vems
18 - Delta ECU
19 - MaxxECU
20 - Audi 5CP (B5, C5)
30 - BMW 6HP Seria Exx (E9X, E6X)
31 - BMW E46, E39 X5(E53) X3(E83)
32 - BMW FXX doar selector Fseries
33 - BMW E46, SMG
34 - BMW E38 5CP (Fără TQ)
40 - Nissan 350Z (NUMAI CITIȚI)
42 - Nissan 370Z (NUMAI pentru citire)
50 - Mercedes CLS 55AMG 5 - Gtronic, Selector OEM în cutia 2
51 - Mercedes OM606, Selector OEM în cutia 2
60 - Camaro SS, Silverado ECU E38
61 - Trailblazer, Saab 97X ECU E37
80 - Jeep Grand Cherokee 3
Comunicarea cu controlerele independente:
- Ecumaster EMU & EMU BLACK & EMU PRO
- Megasquirt
- AEM
- Motec M1
- Haltech
- Link G4X
- Holley EFI
- Vems
- Delta ECU
- Syvecs S7 - I și S7Plus
- MaxxECU
Controler Transmite și primește cadre în standardul său care pot fi folosite pentru a stabili comunicarea cu orice dispozitiv.
Dispozitivul TCU 2.0 Turbolamik este destinat exclusiv sportului cu motor și nu poate fi utilizat pe drumurile publice.
ID produs |
#58002 |
Producator |
TurboLamik
|
Garantie |
12 luni |
Stoc |
IN STOC |
Greutate |
1 kg. |
Cod produs |
TURBOLAMIK-TCU |
Cod echivalent |
- |
Compatibil cu autoturisme
Produs universal - compatibil cu toate tipurile de masini